♥ penat ♥
Tuesday, December 20, 2011 | 8:42 AM | 0 comments


Assalamualaikum..
hye babe !!
jangan hye je ... jawab salam tu ..
winkk winkk :)
anis baru je balik cameron semalam .. pergi 2 family je ..
tapi family anis 3 orang je pun ..
parents + anis ... hahaha .. terase wo00 jadi anak tunggal ..
jalan je ade org tanye .. 
# sorang je ke anak ???
hee .. sebok je nak taw . kankankan .. anis rase rimas . anis jawab jea lah
=>ye ! sorang .. saya anak tunggal . kenape ? ada masalah ??
hahah .. ambikk kauu .. kan dah kene tepek sebijik ikan durian atas kepale ..
hhehhe ..
|dengan|cousin|halim|nama|dye|

|semua|berangan2|naik|motor|besar|anis|halim|era|
|budak|ny|ade|rupe|pemain|bola|malaysia|cube|teke|


|with|my|bunda|adek|sayang♥|ibu| 

|akulahh|siape|lagiii| (:
|ciptaan|Allah S.W.T|mengucap|banyak|kali|aku|TERPEGUN|TERGAMAM|TERHARU|


YES !! SAYA TAHU SAYA GEMOK ..
 (:
sebab saya happy .. hehhe .. banyak lagi gambar2 at cameron ..nanty la anis upload lagi okay ..
urmm ..

I♥THINGSTHATMAKEYOU
SMILE


Older Post | Newer Post

+Follow // Dashboard
Hi Pretty/Handsome :] Welcome to princessanisaleyna.blogspot.com . Enjoy your trip here. Please be nice if you want me to respect you.

Nothing'sOver;