♥tips bila perampuan tengah marah♥
Tuesday, September 20, 2011 | 12:33 AM | 0 comments
huhh .. panjang betul tajuk anis tu kan .. ni anis nak kongsi dgn korang semua .. 
"tips bila perempuan tengah marah

heheh ... bagi yang lelaki-lelaki sekalian .. renung2kan , dan selamat beramal .. haha ..

Bila pompuan tengah marah marah
Lebih baik lelaki buat tak endah
Sebab kalau jawab pun tadak faedah
Kerana pompuan takkan mudah mengalah

Bila pompuan tengah naik hangin
Baik lelaki jangan ambik pusing
Kerana jika lelaki turut sama melenting
Pompuan akan bertambah bising bising

Bila pompuan marah marah lagi
Lebih baik lelaki diamkan diri
Sebab kalau lelaki turut sama berkelahi
Pompuan akan bertambah marah sampai tak sedar diri

Bila pompuan masih dok sakit hati
Baik lelaki pujuk dengan muka manis berseri
Kerana silap pujuk pompuan akan bertambah benci
Alamatnya jenuh la lelaki dok makan hati

Bila pompuan tengah dok berang berang
Baik lelaki jangan dok cakap sebarang
Lagipun masa inilah lelaki ada peluang
Tengok pompuan dah jadi tak macam orang

Buat semua kaum lelaki di luar sana
Sila tumpukan perhatian anda
Sebab ini adalah fakta benar lagi nyata
Kalau bergaduh ngan pompuan,takkan menang punya!

| SELAMAT MENCUBA |
AND








Older Post | Newer Post

+Follow // Dashboard
Hi Pretty/Handsome :] Welcome to princessanisaleyna.blogspot.com . Enjoy your trip here. Please be nice if you want me to respect you.

Nothing'sOver;